Nog maar 1 week - Reisverslag uit Venray, Nederland van Evi Velde - WaarBenJij.nu Nog maar 1 week - Reisverslag uit Venray, Nederland van Evi Velde - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 week

Door: Evi van de Velde

Blijf op de hoogte en volg Evi

26 September 2012 | Nederland, Venray

Hallo lieve familie & vrienden,

Zoals jullie weten volg ik voor mijn studie SPH, de minor "International Sustainable Development Cooperation". Hiervoor vertrek ik op woensdag 3 oktober naar Uganda. Hier ga ik 9 weken vrijwilligerswerk doen met mijn maatje Sita, op een jongeren centrum. Dit jongeren centrum is gevestigd in de hoofdstad van Uganda, Kampala.
Wat wij precies gaan doen tijdens deze stage is nog een beetje onduidelijk, dus ik dat is nog afwachten.

Nadat deze stage is afgerond ga ik 3 weken reizen door Uganda met Sita een ons klasgenootje Vera. Voor deze reis ligt nog niks vast, we hebben besloten om in Uganda zelf te bekijken wat we gaan doen en waar we naar toe willen.

Ik ben momenteel druk bezig met het afronden van mijn verslagen, de laatste voorbereidingen voor de reis en afscheid nemen van iedereen. Ik vind het allemaal erg spannend aangezien dit de eerste keer is dat ik alleen, zo ver en zo lang weg ben. Kortom een erg leuke ervaring die ik nooit meer ga vergeten.

Ik probeer iedere week een nieuw reisverslag erop te zetten inclusief wat foto's.

Heeel veel leesplezier en een dikke kus!

Liefs, Evi


  • 26 September 2012 - 09:34

    Babs:

    You go girl. N-Joy.

    groet Babs

  • 26 September 2012 - 09:42

    Jan Van De Velde:

    There you go big sissaaa!:D:D

  • 26 September 2012 - 13:40

    :

    Klinkt goed Evi!
    Zet hem op! Ik ben benieuwd naar je verhalen.

    Groeten vanuit Finland!

    Roel

  • 26 September 2012 - 14:05

    Jill:

    wauw Evi, je gaat het ECHT doen! stoere vrouw!!!

    heel veel succes en ik lees graag mee,
    groeten Jill

  • 26 September 2012 - 14:35

    Zuendy:

    Evi,

    Ik ga je zeker volgen, super spannend wat je gaat doen.
    Ik wil je heel veel succes en plezier toewensen.
    Geniet ervan :)

    Liefs X zuendy

  • 26 September 2012 - 16:01

    Miriam :

    heee meid,

    superstoer! spannend dat het bijna zo ver is....
    Je doet me er meteen aan herinneren dat ik ook maar eens een blogje moet schrijven, haha!
    heel veel succes en plezier!

    liefs uit Denemarken
    Miriam

  • 26 September 2012 - 17:28

    Silvia Van Uden:

    hey evi!

    Leuk zeg dat t bijna gaat beginnen!.. spannend!
    ik zal je reisverslagen volgen, ik ben erg benieuwd wat je gaat doen!
    Nu ik dit jaar mijn stage opnieuw doe, denk ik dat ik volgend jaar toch er echt voor wil gaan om ook deze minor te gaan doen!
    Dus ik zal s kijken hoe t jou bevalt;)

    Heel veel plezier en geniet van alle indrukken!

    X Silvia

  • 26 September 2012 - 19:01

    Evelien:

    Oeeeeh het begint nu echt dichtbij te komen chicka!
    Je weet dat ik super trots op je bent én dat ik ervan overtuigd ben dat je dit kunt :)
    Ben ook heel benieuwd naar je verhalen over daar en naar de foto's natuurlijk...!
    Nou meid, succes met de laatste voorbereidingen en ik kijk uit naar je eerste verhaaltje vanuit Oeganda.
    Liefs vanuit Nijmegen.

  • 26 September 2012 - 20:30

    Wilma Van De Velde:

    ha meiske, het grote avontuur gaat bijna beginnen ben super trots op je
    ik zie er erg naar uit om je verhalen en foto''s te zien en te lezen.
    veel liefs van je mammie xxxx

  • 27 September 2012 - 10:35

    Jan:

    we wensen je veel succes in uganda

    gr j&th

  • 27 September 2012 - 11:55

    Anny:

    ha Evi, nu wordt het toch echt spannend, nu het zo dichtbij komt.
    wij vinden het helemaal geweldig dat je het gaat doen en zijn trots op jouw
    Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhalen.
    Liefs Lambert en Anny xxx

  • 27 September 2012 - 12:05

    Eric:

    Hallo Evi!
    Heel veel plezier en succes met je stage.
    ..en vooral genieten van deze unieke erervaring...!
    We volgen je!
    groet,
    Eric Jacqueline Lisette Marleen Robbert Willemars

  • 27 September 2012 - 17:03

    Vera:

    Ha Evi

    Wat super spannend!!!!
    Ik denk dat het een groot avontuur word.
    Wij wensen jou een goede reis.
    En wij zullen zeer zeker je volgen via deze reisblog.

    vele kusjes Martin en Vera

  • 27 September 2012 - 18:05

    Gemma:

    Ha die Evi,
    Ook wij gaan je zeker volgen vanuit dit kikkerlandje.
    Maak er een mooie tijd van.
    We zijn heel erg benieuwd naar jou verhalen.
    Peter, Gemma, Pia, Wes, Kaja Cuijpers

  • 27 September 2012 - 19:54

    Victor:

    Evi,

    take it day by day and enjoy it, time flies when your having fun

    wij gaan je zeker volgen vanuit dit koud & nat landje en zien zeker uit naar je verslagjes en foto's

    Victor, Lean, Kelly & Ryan Brinkman

  • 28 September 2012 - 11:04

    Lucie:

    He eef!!

    Oehh bijna zover!!!
    Spannend!!

    Ik ben heel benieuwd na al je verhalen en foto's!
    Heeeeeeell veeeeell plezier he!

    Groetjes Lucie

  • 01 Oktober 2012 - 09:57

    Annemie:

    ONTZETTEND SPANNEND,
    hoop dat het een het een heel leerzaam is en is het is een grote uitdaging tot vanavond.

    groetjes Annemie en willem

  • 01 Oktober 2012 - 12:59

    Lizzy:

    Veel plezier en succes!!

  • 02 Oktober 2012 - 19:43

    Nelly:

    hghhhj

  • 02 Oktober 2012 - 19:43

    Nelly:

    hghhhj

  • 03 Oktober 2012 - 13:22

    Rob:

    Nou eef, t jankmoment hebben we gehad en t was ni makkelijk ma goed, je zit nu in de fladder en t avontuur is begonnen! ik hoop echt dat je goed terecht komt daar en dat je t goed naar je zin hebt!

    Ik ga je wel heel erg missen!:(

    (L)

  • 03 Oktober 2012 - 19:59

    Pap + Mam:

    ha die kindje, het grote jankmoment was er inderdaad ! heel intens en lief .
    Nu wordt het menens , je gaat een ongelofelijke ervaring tegemoet , geniet ervan en alles komt goed
    lekker in de zon en wij zitten in de regen!

    lieve groetjes van ons dikke kus xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 03 Oktober 2012 - 20:47

    Marion:

    Eindelijk is het dan zover!! Kijk uit naar je verslagjes. Succes hoor!
    Groetjes,
    Marion

  • 04 Oktober 2012 - 09:59

    Anny:

    Goedemorgen Evi, Goede reis gehad? Hoe is het in Kampala?
    Hopelijk is alles een beetje naar je zin. We horen het wel.
    Hier regent hier pijpestelen. geniet ervan.
    Groetjes, Lambert en Anny xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evi

Mijn naam is Evi van de Velde en ben 23 jaar oud. Voor mijn minor ga ik 9 weken ontwikkelingswerk doen in Kampala, Uganda. Hier ga ik stage lopen op een jongerencentrum. Wat ik tijdens deze stage ga doen is nog niet helemaal duidelijk... Ik vind het erg spannend en de dagen worden steeds korter

Actief sinds 25 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1182
Totaal aantal bezoekers 8697

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 28 December 2012

Ontwikkelingswerk in Uganda

Landen bezocht: